استعمال اشتباه از کرم‌ پودر یا این که کانسیلر پوست‌
نوشته شده توسط : علی پور


استعمال اشتباه از کرم‌ پودر یا این که کانسیلر پوست‌ رخ‌تان را غیر طبیعی و ایرادهای آن را اضافه نمایان میکنند. کرم‌ پودر زدن هم تکنیک‌های مختص خودش را دارااست. مقاله تحت را بخوانید تا مانند آرایشگرهای هالیوودی، ماهر کرم پودر بزنید

ماهر کرم پودر بزنید
سیندا واتسون آرایشگر دارای اسم و رسم نیویورکی میگوید: انگیزه کرم‌پودر و دیگر کرم‌‌های پوشاننده تغییر و تحول رنگ پوست وجود ندارد بلکه صرفا انگیزه پوشاندن عیب و ایرادها و غیریکنواختی‌های پوست میباشد تا پوست تماما یکپارچه شود.
خیلی از ما دقیقا نمی‌دانیم که چطور می بایست كرم‌پودر را بزنیم که صورتمان را غیر طبیعی یا این که مسن نکند، خیلی‌ها عوض اینکه رنگ پوست را یکنواخت نمایند با به کار گیری خطا از کرم‌ پودریا کانسیلر پوست‌ چهره‌شان را غیرطبیعی و ایرادهای آن را طولانی تر نمایان می‌نمایند در حالی که کرم‌پ ودر زدن هم تکنیک‌های یگانه خودش را داراست. مقاله ذیل را بخوانید تا بدانید طرز این خانم آرایشگر برای کرم‌ پودر زدن چه می‌باشد.


بیش تر بدانید : کدامیک صورت را جوانتر نشان می دهد کرم پودر یا این که پنکیک؟!


با دقت به جور پوست کرم‌ پودر تعیین فرمایید

بهترين مارك كرم پودر
در شرایطی که پوست درخشان دارید
افرادی که پوست درخشان و شفافی دارا‌هستند یعنی پوست‌هایی که مثل آینه می‌درخشند البته گهگاه هم جوش‌های ریزی در آن چشم میشود بهتر میباشد بعداز زدن ضد آفتاب منحصر پوست از پنکیک استعمال شود چرا‌که در‌این مواقع پنکیک هم توان پوشانندگی نیکی برای جوش‌ها داراست و هم اینگونه پوست‌ها را برنا‌خیس نشان خواهد بخشید که ولی نباید هیچگاه پنکیک را به دور دیده‌ها زد بلکه فقط با گذاشتن و برداشتن پد پوست را می بایست مقداری مات کرد.


در‌حالتی که پوستی کدر دارید
در شرایطی که پوستی کدر و دارنده جوش و همچنین لک‌های ارثیه از جوش دارید، نخست ضدآفتاب فاقد چربی خویش را بزنید، آن‌گاه از یک كرم‌ پودر خوب که امکان پوشانندگی خیر و خوبی داراست استعمال کرده و تمام نقاط پوست را با آن بپوشانید و با تکان آهسته ضربه زدن آن را كاملا روی پوست بخوابانید و در انتها عمل پیرایش هم پد یا این که به عبارتی ابر پنکیک را برداشته و با جنبش گذاشتن و برداشتن روی پوست، آن را مقداری از براقی به ماتی برسانید.


در حالتی‌که پوست چربی دارید
هنگام خرید كرم پودر بدون شک به لیبل آن توجه كنید كه روی آن كلمه ( oil free ) یا این که ( matt ) درج شده باشد. در غیر این چهره خیر صرفا براقی پوست شما‌را تشدید می‌كند بلكه می بایست خودتان را برای زدن جوش‌های بدتر فراهم كنید. كرم پودرهای مایع یا این که جامد با بیس آب و پنكیك‌های خشك گزینش خیر و خوبی برای به کار گیری روزانه شماست. در حالتی که كه پوست‌تان نیاز به یك پوشش توانمند‌خیس دارااست گذشته از زدن كرم مایع با یك پد مرطوب یك لایه از فون خشك ( آكوا ) روی پوست‌تان بزنید.


مرحله نخستین ماهر کرم پودر زدن : رنگ کرم پودر مطلوب پوست رخ تان گزینش نمایید

هنگام خرید برای آزمایش رنگ كرم‌پودر بایستی ۳رنگ در حدود رنگ پوست‌تان را روی خط فک زیر خویش بمالید، سپس در نور و روشنایی طبیعی ملاحظه کنید که آیا هنوز خط آرایشی چشم می شود یا این که خیر؟ در حالتی که رنگ صحیح را تعیین کرده باشید خطی نباید ما‌نده باشد. كرم‌پودری برای شما مطلوب میباشد که زمانی به خط فک ذیل مالیده شود، خط آرایشی در بین گردن و رخ به وجود نیاید.







:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: